REKLAMACJE

Zgłaszanie reklamacji

Szanowni Państwo,

firma FIBRIS S.A. dba o to aby nasze produkty odpowiadały deklarowanej jakości i Państwa oczekiwaniom. W przypadku otrzymania produktu nieodpowiedniej jakości prosimy o postępowanie zgodnie z wytycznymi przedstawionymi poniżej. Podany sposób postępowania znacznie ułatwi nam szybkie i sprawne rozpatrzenie Państwa reklamacji.

Aby zgłosić reklamację należy:

1. Przesłać na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. zgłoszenie reklamacyjne zawierające:
• opis wady
• dokument zakupu (faktura)
• etykietę palety reklamowanego towaru

2. Termina zgłoszenia reklamacji:

• 3 dni od momentu przyjęcia towaru u klienta w przypadku reklamacji ilościowej, uszkodzeń mechanicznych produktu oraz widocznych wad jakościowych
• 30 dni od momentu przyjęcia towaru u klienta w przypadku reklamacji jakoścowej, parametrów fizyko=

3. W zależności od rodzaju reklamacji (ilościowa, jakościowa ) uzupełnić zgłoszenie dodatkowo o:

• zdjęcia z pomiaru kontrolnego grubości lub wymiaru - pomiar kontrolny wykonać zgodnie z instrukcją (zał.1)
• szczegółowe zdjęcia wad powierzchni
• zdjęcia całej palety (w przypadku reklamacji ilościowej)
• dokumentacja fotografizcna powinna umożliwić sprzedającemu identyfikację całości reklamowanego towaru pod kątem zgłoszonych uwag
• próbki wadliwego wyrobu (format co najmniej A4) – w celu weryfikacji parametrów fizyko-mechanicznych

4. W przypadku wad widocznych towar przerobiony nie podlega reklamacji

5. Po otrzymaniu kompletu dokumentacji reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 30 dni roboczych od dnia zgłoszenia.

6. W przypadku zaistnienia konieczności wysłania wadliwego towaru do Sprzedawcy, czas rozpatrzenia reklamacji z przyczyn niezależnych od Sprzedającego może ulec niezbędnemu wydłużeniu.

7. Do czasu zakończenia postępowania reklamacyjnego KUPUJĄCY jest zobowiązany umożliwić SPRZEDAJĄCEMU dokonanie oględzin reklamowanego Towaru; zabezpieczyć zareklamowany Towar i pozostawić go w stanie nienaruszonym.
W szczególności nie można Towaru przerabiać, zamieniać i sprzedawać. Niedopełnienie tych warunków skutkuje utratą wszelkich uprawnień reklamacyjnych. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji wszelkie jej koszty poniesie KUPUJĄCY.

8. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej nie zwalnia kupującego z obowiązku terminowego uregulowania płatności za towar a w przypadku przeterminowanej płatności sprzedający nie przyjmie bądź odrzuci reklamację.

9. Zakresem odpowiedzialności Sprzedawcy nie są objęte wady towaru, wynikłe z przyczyn niezależnych od producenta, tj.:
• uszkodzeń mechanicznych (spowodowanych np. w czasie transportu lub rozładunku)
• niewłaściwego montażu
• niewłaściwego sposobu przechowywania (wpływ czynników atmosferycznych, wilgoci)
• użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem.
Zwrotowi reklamacyjnemu nie podlegają również dostarczone Kupującemu wyroby gotowe powstałe w uzgodnionym z Producentem procesie prób technologicznych.

10. Odpowiedzialność sprzedającego kończy się na reklamacjach dotyczących jedynie zakresu w jakim oferuje swoje produkty.




INSTRUKCJA KONTROLI GRUBOŚCI I WYMIARU

Opracowanie na podstawie PN-EN 324-1.

1. Zasada pomiaru

Grubość i wymiar oznacza się przez pomiar liniowy.

2. Aparatura

A) Grubościomierz lub podobny przyrząd pomiarowy, mający płaskie okrągłe powierzchnie pomiarowe o średnicy (16 ± 1) mm i siłę docisku 4N ± 1N. Wymagana dokładność odczytu 0,1 mm.

B)Taśma miernicza z dokładnością odczytu 1,0mm

3. Procedura pomiaru

Wykonanie pomiaru:

A)Zmierzyć grubość w odległości około 50 mm od krawędzi, w punktach usytuowanych w każdym narożniku i na środku każdego boku, tzn. razem w ośmiu punktach (rys.1), z dokładnością do 0,1 mm.

rysunek 1
                             Rysunek 1: Punkty pomiaru grubości płyty

Uwaga: w przypadku uwag reklamacyjnych dopuszcza się również pomiar kontrolny wysokości palety lub pomiar co najmniej 10szt płyt wykonany przez klienta przy pomocy taśmy mierniczej (dokładność odczytu 1,0mm).

B)Zmierzyć długość i szerokość płyty wzdłuż dwóch linii równoległych do krawędzi i oddalonych od niej o 100mm (rys.2) z dokładnością nie mniejsza niż 1,0 mm

rysunek 2

                             Rysunek 2: Linie pomiaru długości i szerokości

6r1

4r1

1r1

4. Obliczanie i podawanie wyników

Dla każdej badanej płyty należy obliczyć średnią arytmetyczną z pomiarów i podać:
A) grubość z dokładnością do 0,1 mm.
B) Wymiar z dokładnością do 1,0mm

 

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

© Wszelkie prawa zastrzeżone | responsywne strony internetowe powerkf design

Our website is protected by DMC Firewall!